Vinsten är min

image

Jag vann tröstpriset på Marias blogg Kotona ja puutarhassa och brevet kom med dunderfart hem. Tack Maria!

Jag blev förstås förtjust i fröpåsen, dessa borde man ha färdigt inför hösten. Lägger man ihop Trädgården på Strömsös fröpåsemall med det här och man har hur många som helst snygga och lättanvända påsar.

Det här inlägget postades i Blomma och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Vinsten är min

  1. Samettihortensia skriver:

    Grattis! Roligt att du vann! Måste kolla upp Strömsös påsar, känner inte alls till dem. Jag funderar också på att pyssla ihop påsar till hösten och börja samla egna frön, har inte blivit av tidigare.

    • zZz skriver:

      Tack! Strömsös gäng har modell för en påse som man limmar ihop, liknande de man köper frön i. Det är behändigt när den använder mindre papper än en man inte limmar ihop. Om man nu bara skulle få dem gjorda i tid och veta var man har påsarna på hösten. 😉

Kommentera

