Färggranna tomater

Någon dag har jag också ett växthus och kan dela med mig av olika härliga former och färger, fastän allt är tomater.

Dessa fick jag av min kompis, och fastän det skulle vara roligt att spara fröna tror jag att jag håller mig för det. Utan växthus lyckas det lite väl dåligt, mina tomater på balkongen är ännu också gröna, fastän hösten inte har varit den sämsta möjliga. Ok, ganska mycket regn och inte lika varmt som förra hösten, men nog har vi fått lite sol. Solen är bara på fel sida för att lysa tillräckligt länge den här årstiden på denna balkong. 😀

Röd avlång, orange-röd mullig och gul-grön rund tomat

Det här inlägget postades i Grönsaker, Odling och har märkts med etiketterna , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

