Diskhon på plats

image

Det är härligt med en diskho ute. En som inte ramlar omkull och isär och man måste akta fötterna så att man inte slår sig på de fallande tegelstenarna. Det allra bästa är ändå att den är på rätt höjd. När jag har mina bekvämligheter märker jag inte dem, men nu är det annat!

Borden maken snickrade är på precis rätt höjd och nu när diskhon är inne i en av dem kan man bara njuta av diskandet ute utan ryggbesvär. Det har jag gjort varje dag efter installationen.

Det här inlägget postades i Funderingar och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Diskhon på plats

  1. Fröbomb skriver:

    Jag älskar att diska ute, särskilt när man har ett litet skydd över huvudet och får göra det i spöregn. Regnet är ju också bra på att fördiska åt en. Rolig blogg du har!

    • zZz skriver:

      Tack för kommentaren, kan säga samma om din blogg, följer med intresse. 🙂

      Helt sant, fastän så fint har vi inte ännu, eller kanske aldrig, att utediskaren skulle vara torr efter regn. Regn och ljudet av regn är härligt. I väntan på det…

Kommentera

