Vinst!

Jag gick med i en tävling närmast för att få en tavla gjord, men förstås var priset också trevligt (huvudvinst: en kamera…) Inte vann jag första pris, men det kom ett meddelande om tröstepris (en av läsarnas favoriter). Härligt! Ännu bättre än härligt!

Brev från HuiskulaFör att tävlingsarrangören Huiskula är en blombutik (med väldigt intresse för bloggar), så gissade jag lite att priset borde vara något jag har användning för. För att vinsten kommer med posten tänkte jag att det är väl frön… Nähä, det var något annat. Idag kom brevet, passligt tjockt. Innehållet var en 20 cm odlingspåse av Zigg Zagg. Vilken vinst, genast planerade jag hur jag skulle kunna ha flera sådana på väggen i stället för Zengrows ”grönvägg”, eller BacSacs ”hängande trädgård”. Detta är troligen också en önskan, vad bättre än att få flera kunder! Zigg-zaggs odlingspåse från ovan

Påsen passar än så länge (den är ren) också för leksaker, något jag fick lära mig efter att ha lämnat den ifrån mig för en stund. Man kan hänga den från sängen med allt det man just då behöver mest. Såsom magneter och bilar. Kanske det inte var innebruket som den var tänkt till.

Påsen är nog helt rund, fastän bilden visar något avlångt, och det svarta bandet går runt hela saken. Håller nog jorden vackert inne. Tackar för vinsten!

Det här inlägget postades i Funderingar och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

