Vertikala växter

H.A.N Gardens blogg har en gör det själv växtvägg (eller vad kallar man det när man planterar växter vertikalt?) Inte riktigt det jag vill ha på min balkong, jag är redan le på flyttpallar i olika sammanhang, men roligt att se hur andra går till väga.

En vertikal växtprydnad jag gjorde syns på Huiskulas tävlingssida. Man kan delta till den 16.11. Bara jag får howton färdig, så kommer den som ett inlägg.

Det här inlägget postades i Blomma, Sevärt och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Vertikala växter

  1. hangardens skriver:

    Hej, vilken trevlig blogg du har? Din växtväggprydnad var ju jättefin, hoppas att du vinner tävlingen (det tror jag) 🙂 Har du aldrig sett de där fina växtväggar till exempel i Paris vid Eiffel tower i Quai Branly Musets fasad? Dit vill jag resa nån gång, så superfint!

    • zZz skriver:

      Tack för de vackra orden!

      Jag har inte sett dem på plats, borde nog göra en liten utflykt till Paris någon vacker vår- eller sommardag.

Kommentera

