Hösten är utlottningarnas tid

Man märker att det är höst när det är lotteri på lotteri i bloggarna. En utlottning här skulle också vara rolig, men den skulle min enda läsare vinna, så jag kan lika gärna direkt bara bjuda på kaffe…

Pirkkos lotteriMen de som har de delar med sig: Pirkko på Elämää ja elämyksiä lottar ut några roliga saker. Jag är intresserad av fjärilen, för boken hinner jag inte läsa, kristallen har jag redan (den gör väldigt roliga färger på väggen när man låter den svänga runt i fönstret och vårsolen skiner igenom den) och minneslappar har jag mer än jag kommer ihåg att använda. Kanske det viktigaste är ändå bara att delta, inte att vinna. 😀 Lycka till åt alla som deltar och grattis Pirkko för alla som läser och tack för en rolig blogg.

 

Det här inlägget postades i Lotteri och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

