Vika fröpåsar

Jag var säker på att jag har skrivit ett inlägg om att vika fröpåsar, lika säker som jag var på att jag inte hade använt mig av tekniken som beskrivs på Skapligt Enkelt. Det var Linnés sätt att vika fröpåsar som jag använde förra året. Lättare är nog Skapligt Enkelts sätt, men Linnés kan nog hålla bättre. Här är en PDF fil på hur man gör, den här webbsidan har sina bilder lite huller om buller, men det är precis samma info för den som inte kan eller vill läsa pdf.

Det här inlägget postades i Tips och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

