Min Eden firar

Min Eden lottar ut fröpåsar för att fira 100000 unika besökare sedan starten. Väldig mängd, men inte att undra på: varenda inlägg har vackra bilder, uppmy eden fröpåseutlottningdateringen på bloggen sker aktivt året runt och skribenten är aktiv i bloggosfären. Det är sättet att behålla de gamla och få nya vänner. Bara man skulle klara av det samma själv.

Jag tycker om att blogghoppa från Min Edens planteringsbordslista. Än så länge har jag ju inte ett riktigt planteringsbord, jag planterar var det passar mig. Ändå är det härligt att se väl planerade, eller annars bara vackra bord.

Det här inlägget postades i Funderingar, Tips och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Min Eden firar

Kommentera

